TARGOVISTE AIRSOFT TEAM
 
HomePortalCalendarFAQRegisterLog in

Share | 
 

 SCENARII DE JOC

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
oli
Admin
avatar

Posts : 128
Points : 216
Reputation : 5
Join date : 2012-11-09
Age : 31
Location : Targoviste

PostSubject: SCENARII DE JOC   Sun Nov 11, 2012 11:22 am

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
http://www.6mm.ro/airsoft/arhiva/scenarii_airsoft.html
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Atac/Aparare v1 - Clasicul. O echipa apara o pozitie pentru o perioada specifica de timp, in timp ce cealalta echipa incearca sa o cucereasca.

Atac/Aparare v2 - Variatie a scenariului Atac/Aparare v.1, in care fiecare echipa are propria baza pe care trebuie sa o apere simultan cu incercarea de a captura baza inamica.

Asasinat - O tinta umana este identificata. Una din echipe are misiunea apararii acestui jucator, iar misiunea celeilalte echipe este de a-l elimina. Scenariul poate fi folosit foarte bine in combinatie cu alte misiuni/scenarii.

Controlul terenului - Pe un teren se afla mai multe puncte cheie (ex: tufisuri, santuri, damburi, garduri, etc). Cel putin 2 echipe incep din baze diferite si incep sa preia controlul asupra acestor puncte. Controlul inseamna stabilirea unei prezente... cel putin 3 aparatori/punct. Nu este permisa impartirea cu echipa adversa. Daca doua echipe vor aceasi bucatica de pamant, trebuie sa lupte pentru ea. Se poate juca fie cu limita de timp si in final echipa care detine cele mai multe puncte castiga, fie se joaca pana cand o singura echipa detine controlul intrecului teren.

Demolatorii v1 - Misiunea atacatorilor este de a distruge tintele de pe terenul de joc. Simularea acestui act de distrugere poate fi atins prin cateva modalitati creative:

grenadele fumigene pot simula incarcatura exploziva
doi jucatori fac o echipa de demolatori. Pentru a distruge un obiectiv trebuie ca amandoi sa ajunga langa acesta si sa il atinga cu mana.
un obiect fizic (o greutate din metal) poate fi asezata pe tinta pentru a o distruge.

Misiunea aparatorilor este evident de a proteja tintele.

Demolatorii v2 - Avem doua echipe. Fiecare echipa are in componenta cate un Expert in Demolari (acesta va avea asupra sa doar un pistol sau semi-auto). Echipele incep fiecare din propria baza si pot folosi baza pentru respawn. Misiunea Expertului in Demolari este plantarea si activarea bombei in interiorul sau imediata apropiere a bazei inamice. Astfel, echipa adversa isi pierde capacitatea de respawn si echipa este eliminata.

Escorta VIP - VIP-ul poate sa se deplaseze pe un traseu prestabilit si are asupra sa doar un pistol. Echipa teroristilor are un avans de 5-7 minute sa isi ocupe pozitiile, dupa acre echipa de escorta transporta VIP-ul catre punctul de extractie. Echipa de escorta se poate abate de la traseu, insa VIP-ul nu se poate abate mai mult de 10 m de la traseu. Ca si variatie a acestui scenariu: punctul de extractie poate sa nu fie cunoscut teroristilor, astfel incat traseul prestabilit sa nu mai fie luat in calcul. Echipa de escorta castiga doar daca VIP-ul este transportat in siguranta la locul de extractie sau il tin in viata pentru o perioada data de timp.

Evadarea - Unul din jucatori este un evadat, inarmat doar cu un pistol (sau este limitat la munitie). Restul jucatorilor sunt Gardieni. Prizonierul trebuie sa scape din perimetru si sa se deplaseze la o zona data (sau pur si simplu sa ramana in viata o perioada data de timp).

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Focosul Nuclear - Intra in joc 2 echipe ( Alfa si Delta ), fiecare avand ca obiectiv principal recuperarea unui focos nuclear ( balonul ), din punctul X si transportarea acesteia la punctual Y, in conditii de siguranta ( balonul umflat ).///Detalii :

Punctul initial X va fi situat pe acelasi plan cu bazele celor doua echipe si la distanta egala de acestea, in timp ce punctul de destinatie Y va fi plasat pe un plan superior sau inferior ( etaj sau subsol ), fiind marcat corespunzator.

Pentru o mai buna identificare pe campul de lupta, una din echipe va fi purtatoarea unor banderole reflectorizante/colorate.

Fiecare echipa stabileste aria bazei intr-un perimetru delimitat si usor de recunoscut, urmand ca acelasi spatiu sa fie folosit pentru medic ca spital.

Echipele vor avea un medic desemnat inainte de inceperea partiedei ( medicul va purta o vesta reflectorizanta ), medic ce va putea trata jucatorii "raniti" prin atingerea acestora cu mana ( operatie posibila numai in zona bazei ), actiunea curativa fiind nelimitata.

Dupa tratamentul medicului, fiecare jucator isi poate relua locul in echipa.

In situatia cand purtatorul focoasei nucleare este eliminat, acesta va lasa pe sol obiectul transportat ( balonul ) si se va deplasa cu bratele deasupra capului catre baza asteptand ajutorul medicului.

Fiecare jucator poarta asupra sa un balon ( fara aer in el ).

Daca focosul ( balonul ) este detonat prin impuscare directa de catre unul din soldati, atat cel ce a tras cat si cel care-l transporta isi vor pierde viata ( definitiv ) fara posibilitatea de a mai fi tratati de medic, fiind considerata o situatie de iradiere letala.

In astfel de cazuri ca cel descris mai sus purtatorul initial al focoasei are datoria ca inainte de deplasarea catre baza, sa umfle un alt balon pe care-l va pozitiona in locul unde a fost eliminat.///////////////

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Minare/Deminare - Jucatorii se impart in doua echipe. O echipa va fi echipa de ingineri si o echipa va fi OPFOR-ul (Oposing forces - fortele inamice). Obiectivul echipei de ingineri va fi ca intr-o perioada data de timp sa mineze o zona prestabilita. OPFOR-ul trebuie sa impiedice acest lucru. Obiecte care sa simuleze minele pot fi folosite (ex: conserve). Acestea doar se vor aseza pe sol, fara a fi ingropate. Zona va fi marcata prin banda sau stegulete care sa inchida zona minata. Deminarea va urma aceasi pasi doar ca in ordine inversa.

Patrula - Pentru acest scenariu jucatorii se impart in doua echipe: patrula si OPFOR-ul (elementele ostile). Daca sunt mai multi jucatori, ideal este ca o echipa sa fie mai mica, insa nu mai putin de 6 oameni. Scenariul se joaca in teren impadurit, de-a lungul unui drum, cu posiblitatea de abatere de la drum de 100-200 m in stanga sau dreapta. Echipa OPFOR-ului are un avans de 5 minute sa se deplaseze pana la un punct unde sa pregateasca ambuscada. Echipa patrulei are ca obiectiv iesirea din ambuscada. OPFOR-ul trebuie sa elimine membrii patrulei. Scenariul se repeta de cate ori de doreste sau cat permite drumul. Avantajul este ca locul in care se da lupta este mereu altfel.

Pilot cazut v1 - Doi piloti care au fost doborati in teritoriu ostil. Sunt echipati fiecare doar cu un pistol si doua incarcatoare si au capacitatea de deplasare limitata din cauza ranilor suferite (este esential sa se accepte acest lucru pentru a evita joaca "de-a prinsa"). Echipa de extractie trebuie sa ajunga la piloti inaintea echipei de interceptare. In cazul in care primi veniti sunt echipa de interceptare, pilotii trebuie sa mentina pozitia. Pilotii se pot preda, caz in care echipa de extractie trebuie sa ii recupereze (jocul transformanduse intr-un scenariu cu ostatici). Scenariul ia sfarsit daca pilotii mor, pilotii sunt extrasi, echipa de interceptare moare sau exchipa de extractie moare sau se audeclara invinsa. Sceariul este limitat la 30 minute.

Pilot cazut v2 - Este ideal de jucat cu 3 echipe, insa se poate juca si numai cu 2 echipe daca numaul jucatorilor nu permite. Avem echipa salvatorilor, echipa de interceptare (adica baietii rai) si echipa de piloti. Scenariul are loc in spatele liniilor inamice iar echipa de interceptare va depasii ca numar echipa salvatorilor. Echipa pilotilor poate fi compusa din pilor si ofiterul de armament, supravietuitorii unui elicpter cazut sau un singur pilot. Echipa de piloti trebuie sa aiba doar pistoale sau SMG-uri si munitie extrem de limitata. De asemenea, pilotii au capacitatea de deplasare limitata din cauza ranilor suferite (este esential sa se accepte acest lucru pentru a evita joaca "de-a prinsa"). Fiecare echipa incepe dintr-o locatie specifica. Echipa de salvare beneficiaza de informatii privind locatia echipei pilotilor si are ca misiune transportarea acestora din punctul prabusirii in punctul de extractie intr-o unitate data de timp. Echipa de interceptare are ca obiectiv eliminarea sau capturarea echipei supravietuitorilor.

Prizonieri de razboi - Echipele se elimina intre ele. Fiecare jucator eliminat se deplaseaza catre baza inamica stabilita ca si lagar pentru prizonierii de razboi. Jucatorii eliminati vor ramane in zona respectiva pana cand un jucator activ ii atinge. Abia in momentul in care un jucator inactiv este atins de un jucator activ poate reintra in joc.

Recrutare fortata - Avem doua echipe. Jucatorii eliminati raman pe loc pana cand un jucator activ din echipa adversa ii bate pe umar. In acel moment jucatorul inactiv reintra in joc ca membru al echipei adverse. Jucatorii activi isi pot reactiva jucatorii eliminati care sunt din aceasi echipa doar daca in jur nu se afla nimeni din echipa adversa (se asteapta 2-3 minute). Este indicata folosirea banderolelor pentru a evita confuzia.

Retragere tactica - Ideal de jucat in cat mai multi jucatori. Jucatorii se impart in doua echipe egale. Echipa A incepe la o locatie specifica (deal, cladire, etc.). Misiunea echipei A este de a mentine pozitia pentru o perioada data de tim, sa zicem 15 minute, dupa care sa realizeze o retragere tactica catre punctul de extractie. Obiectivul echipei B este sa elimine echipa A sau sa impiedice deplasarea acestora la punctul de extractie.

De exemplu, echipa A va trebuii sa apere propria baza timp de 15 minute. Dupa aceea, trebuie sa realizeze o retragere tactica catre punctul de extractie in maxim 10 minute. La punctul de extractie se realizeaza un obiectiv (ex: o cutie mai mare de carton pe post de elicopter). Daca obiectivul este lovit, extractia este impiedicata. Regulile de respawn pot fi folosite cu un mic artificiu: Jucatorii eliminati din echipa A reintra in joc pentru echipa B pentru a simula intaririle.

Scalpuri - fiecare jucator va avea o batista sau o fisie de material asupra sa. Atunci cand un jucator este eliminat, arunca pe jos batista/fisia de material si se deplaseaza la punctul de respawn. Obiectivul fiecarui jucator este de a strange cat mai multe batiste/fasii de material, asa ca atunci cand elimini un jucator il urmaresti pentru a lua batista/fasia de material de unde o lasa. Jocul dureaza pana cand un singur jucator are toate batistele/fasiile de material. Se poate juca si pe echipe, jocul incheindu-se dupa o perioada data de timp, echipa cu cele mai multe batiste/fasii de material castigand.

Statii - Pe terenul de joc se stabilesc mai multe statii. La fiecare statie se afla un marker de culoare diferita pentru marcarea unor cartonase pe care fiecare jucator le va avea asupra sa. Se poate juca pe echipe sau fiecare jucator pentru el. Obiectivul este ca fiecare echipa/jucator sa adune cat mai multe culori (dovedind astfel ca a trecut prin fiecare statie). Atunci cand un jucator este lovit, acesta rupe cartonasul si se intoarce in zona de respawn de unde ia un cartonas gol. Inainte de a pleca pe teren, in cazul in care se joaca pe echipe, va astepta formarea unui nou grup cu care sa plece. In final echipa/jucatorul cu cele mai multe culori pe cartonasul individual castiga.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DOMINATION

In urma razboiului, tot ce a ramas sunt foametea si disperarea. Pentru cele 3 mari triburi ramase in viata, este clar
ca singura varianta de a asigura supravietuirea urmasilor lor este aceea de a acapara singura resursa ramasa: Priseaca Stronghold!

3 triburi, 3 baze de plecare cu respawn... 1 singura optiune pentru a supravietui! Domina Priseaca Stronghold!

Castiga tribul care reuseste sa tine ocupat holul central de la parter timp de 5 minute neintrerupt (cel in care
se poate intra dinspre strada, dinspre padure si dinspre cele 2 usi laterale, expunere maxima pentru aparatori)

Reguli:
- se joaca cu respawn
- camera centrala poate fi tinuta de intregul trib sau de 1 singur om, dar oricine este acolo trebuie sa fie in viata
- daca oameni din triburi diferite se afla simultan in camera centrala, cel care a ajuns acolo primul DOMINA in continuare
pana cand este omorat
- pentru a DOMINA o zona trebuie sa fi ajuns primul si sa fii in viata


Survival

Intr-un fort abandonat, 3 evadati dintr-o inchisoare secreta numara secundele pana cand echipele de extractie vor ajunge la ei.
Acesti operatori SPEC OPS au fost capturati in urma unui raid esuat din cauza contraspionajului inamic. Torturati timp de 4 zile acestia
au fost intemnitati impreuna si speculand o greseala a paznicilor, acestia au evadat.

La capatul fortelor, au reusit sa ajunga la punctul de extractie, un vechi fort, abandonat.
Doar ca acest calvar inca nu s-a terminat pentru cei 3 operatori... trupele inamice le-au aflat pozitia si au la dispozitie
numai 15 minute pentru a-i recaptura, altfel acestia vor fi salvati de catre echipele de salvare.

Reguli:
- unul dintre cei 3 operatori este medic
- medicul poate invia singur de 2 ori
- pentru a invia un coleg, trebuie sa ajunga la pozitia acestuia
- operatorul care moare, PASTREAZA pozitia in care a murit (obligand astfel medicul sa ajunga la el)
- inamicii au fiecare cate 2 vieti, dupa ce mor, isi schimba pozitia si reiau jocul
- timp de joc: 15 minute

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
http://www.6mm.ro/airsoft/arhiva/scenarii_airsoft.html
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Back to top Go down
View user profile http://www.olymedia.ro/
 
SCENARII DE JOC
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
NTS :: Scenarii de joc !!!-
Jump to: